HTML

MysteryKe blogja

Ebben a blogban unalmas hétköznapjaimmal fogom fárasztani a jónépet.... :-)

Friss topikok

Linkblog

4.-ik nap: Villamosfejelés

2007.01.12. 21:33 MysteryKe

Ma reggel későn keltem. Azonnal zuhiztam fogmosás, meg miegymás, felöltözés és rohanás. Rohantam a villamosmegálló felé (Ferenc körút (4-6-os). Megláttam, hogy éppen beérkezett a megállóba egy szerelvény (Régi GANZ), azonnal gyorsabbra kapcsoltam, átrohantam az aluljárón, mikor már a megállóban voltam, a cipőm orráról levált gumi miatt megbotlottam, nem bírtam megállni, majd arccal megfejeltem a villamos oldalát és a földre borultam. Hallotam, hogy néhányan "jézusom!", meg "Úristen!"-eznek. Én meg feláltam, és fogtam a fejem és a nyakamat ,mert az is nagyon fájt. Lehuppantam egy szabad helyre. Az egyik utas aggódva kérdezte, hogy tudom-e mozgatni a nyakamat. Tudtam. 2 utas adott zsepiket, mert vérzett az arcom és az ujjamon is felszakadt a bőr, na meg a térdemet is bevertem. Az elöttem ülő utasnak mondtam is, hogy: "Rohadt jól kezdődik a napom..."

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mysteryke.blog.hu/api/trackback/id/tr2628120

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: สล็อตออนไลน์ 2018.08.29. 07:31:18

cars for sale in indianapolis $2000 - Amoxicillin dose for 90 pound dog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikcsi 2008.04.24. 17:00:33

szasz.


Fasz vagy bazze...
süti beállítások módosítása