HTML

MysteryKe blogja

Ebben a blogban unalmas hétköznapjaimmal fogom fárasztani a jónépet.... :-)

Friss topikok

Linkblog

Jelentkeztem gyakorlatra a Zugló TV-ben

2007.05.07. 22:04 MysteryKe

Ma megírtam az írásbeli magyar pótérettségit! :D
Remélem, hogy jó is lett.

Aztán vittem papírt a Szent GYorgyből, a Zugló TV-be, gyakorlatra jelentkezni.

Odaadtam a papírt, majd elolvasta a nagyfőnök.

Megkérdezte, hogy miért nincs ráírva, hogy mennyi időre küld a suli gyakorlatra.
Azt mondta, hogy ez telejesen magánakció volt.
Aztán megkérdezte, hogy csak a papírért csinálom, vagy mert meg akarom tanulni.
Azt mondtam,hogy meg akarom tanulni.Erre megörült, és mondta, hogy tetszik elelkesedésem.

Aztán elkérte a telószámot meghogy mikor érek rá, mert lehet, hogy kellenék a hétvégén.

Juppé!
:D:D:D

Happy ezerrel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mysteryke.blog.hu/api/trackback/id/tr6572415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása