HTML

MysteryKe blogja

Ebben a blogban unalmas hétköznapjaimmal fogom fárasztani a jónépet.... :-)

Friss topikok

Linkblog

Ricsi intézkedett - 1. fejezet

2007.06.18. 12:44 MysteryKe

Jún. 16-án voltunk a ZP-ben. (Ricsi, CSaba, Döme, Tomi, Nagy LAci meg én).

Ricsi végig kerítőnőt játszott, mert eltökélte, hogy ha törik, ha szakad, de fiog szerezni nekem egy csajt. Sokan elsiettek előle a "bocsi, nem ismerkedem szöveggel". És a már x+1-edik csajhoz ment oda, akkor már eléggé cikiben éreztem magam, mert úgy éreztem már, hogy az egész ZP rajtam röhög. Aztán odament 2 csajhoz, és elkezdte fűzni őket is: "Van barátod? Va negy fiú, akinek nincs barátnője..." dumával. Az egyik, akinek ajánlgatot, az egy diszkózenét-kedvelő-stílusú lány volt, éstök aranyos ,meg szép is. Nekem személy szerint bejött, csak hát kérdés, hogy őnála mi a helyzet......

Addig addig fűzte Ricsi, hogy a lány odajött és adott egy puszit (!arcra!), majd pirulva arrébment. Én meg fogtam megamat, miután megbizonyosodtam affelől, hogy ez tényleg megtörtént-e, és odamentem hozzá, majd megkérdeztem: "Visszadhatom?". Miután fogatam igenlő válaszát, bele is vágtam én is eme műveletbe.

Vicces volt, mikor megkérdezte, hogy: "Ugye nem vagy rocker?", mire én:"Az egyik nagyanyám volt rokker, így én csak negyed-rocker vagyok.. :D"

Majd odaadta a számát. Én inkább csak álltam mint egy fasz és Ricsi beszélt velük, és mikor kérdezetem, hogy miket mondott rólam, akkor cak annyit mondott mindíg, hogy: "Csupa jókat, csupa jókat..." :D

Szerintem egy nagyon helyes csaj, és tetszik a szolídsága, nem az a "mindenáron fiúzni akarok" típus. A göndör haja az helyes arccal, számomra nagyon bejött.

Aztán másnap felhívtam, hogy lenne-e kedve eljönni este a ZP-be, de mondta hogy pár napra leutazik vidékre és hogy eljönne következőhét szombaton.

Aztán egyelőre ennyi.

.

.

.

.

Mondom ennyi! Kész! Vége! Kamera leáll!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mysteryke.blog.hu/api/trackback/id/tr19100935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása